Cum cumpar

Cum cumpar?

Suntem flexibili si va oferim mai multe modalitati pentru a cumpara produse de pe site-ul www.pentrurestaurante.ro

PROCEDURI DE LIVRARE:

Prin curier rapid catre orice destinatie din tara

MODALITATI DE PLATA:

1.Plata ramburs, urmand sa platiti curierului atunci cand primiti coletul pentru produse cu valoare de sunb 100 lei;

2.Plata in cont bancar anterior livrarii (atentie, produsele vor putea fi livrate numai dupa ce avem confirmarea ca banii au intrat in contul nostru);

PROCEDURI DE COMANDA:

1.Transmiteti cererea de oferta prin intermediul site-ului sau e-mail, specificand urmatoarele:

-Cod Articol sau Produs;

-Descriere (dimensiune);

-Cantitate;

-Termen de livrare solicitat (urgent sau normal);

-Persoana de contact si mod de contact.

Livrarea se face la sediul beneficiarului sau in locul indicat de acesta.

a. Pentru produsele aflate in stocul nostru, livrarea se face in termen de maxim 24 ore.

b. Pentru produsele care nu se afla in stocul nostru termenul de livrare este de maxim 2 saptamani de la data confirmarii comenzii. Exista situatii (foarte rar) cand termenul de livrare poate fi mai mare de doua saptamani datorita producatorului extern.

2. Oferta noastra va fi transmisa in 24-48 ore si va contine:

-Cotatia de pret a articolelor (produselor)

-Termen de livrare

-Costul transportului: normal sau in regim de urgenta (livrare 24-48 ore, prin URGENT-CARGUS curier) vor fi suportate de dumneavoastra

-Modalitatea de plata

3. Dupa primirea ofertei noastre, puteti transmite Comanda Dvs. prin mail , semnata si stampilata, sau eventualele Dvs. obiectii. Deasemenea ne puteti contacta telefonic pentru orice detalii.

4. Confirmarea comenzii se va face imediat si va contine data estimata a livrarii.

Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie emis de furnizorul nostru sau de catre noi. Produsele comercializate prin intermediul magazinului nostru sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie, conform legislatiei in vigoare. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992 si H.G. 394/1995.

Despre noi

Cine suntem?

www.pentrurestaurante.ro este o platforma online pentru comertul en-gros si en-detail al aparatelor si consumabilelor necesare firmelor care desfasoara activitati in zona de alimentatie publica. Suntem o echipa energica si vrem sa va ajutam in gasirea celor mai bune solutii pentru afacerea dumneavoastra.

Ce oferim?

Comercializam aparate, solutii si echipamente HORECA . Colaboram cu furnizori din Italia, Germania, Olanda, Suedia, Franta, Spania, Bulgaria, toate produsele fiind in conformitate cu legile in vigoare din Comunitatea Europeana. Acest lucru face imposibila livrarea de bunuri de o calitate indoielnica sau produse care nu sunt originale.

De ce pentrurestaurante.ro ?

Profesionalism (impreuna putem alege cea mai buna solutie pentru afacerea dumneavoastra).

Rapiditate (produsele sunt livrate in 24 h de la procesarea comenzii))

Obiective:

Prioritatea noastra este sa le oferim clientilor nostrii produse de inalta calitate. Ne bazam pe faptul ca un client multumit va aduce la randul lui alti clienti, de aceea incercam sa onoram toate comenzile cu rapiditate, profesionalism si respect.

Va multumim pentru alegerea facuta si interesul acordat produselor noastre!

Termeni si conditii de utilizare

Utilizarea site-ului www.pentrurestaurante.ro presupune citirea si acceptarea Termenilor si Conditiilor de mai jos in totalitate. www.pentrurestaurante.ro isi rezerva dreptul de a modifica oricand termenii si conditiile de fata, fara vreo notificare prealabila. Se recomanda citirea acestor conditii de fiecare data cand accesati acest site.

DESCRIEREA SERVICIILOR:

www.pentrurestaurante.ro este un magazin online de prezentare a ofertei de aparate anti daunatori, aparate anti insecte, solutii, echipamente HORECA etc. a firmei S.C. BIMOPI GROUP SRL cu sediul in str. Scolilor nr 94, bl Ac 1, ap 33, Braila, jud Braila, avand urmatoarele date de identificare: Cod fiscal: RO33948740, Reg.Com J09/07/2015. Aceasta este firma care va va trimite produsele. Acest site va ofera posibilitatea de a efectua o comanda online prin intermediul sistemului de cos de cumparaturi si a formularului de comanda. Imaginile produselor afisate pe acest site sunt cu titlu de prezentare. Toate preturile (inclusiv cele referitoare la transport) afisate pe magazinul online www.pentrurestaurante.ro sunt finale si includ TVA.

RETURNARE PRODUSELOR:

Daca, din diferite motive, nu sunteti multumit de produsele cumparate, le puteti returna in termen de 10 zile de la primirea coletului in ambalajul original, nedesfacute si neutilizate. S.C BIMOPI GROUP S.R.L va inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra, in ambele situatii va trebui sa suportati contravaloarea taxei de transport, folosind acelasi serviciu de curierat cu care s-a facut expedierea.

Conform legislatiei in vigoare, “consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. Asadar, Dumneavoastra aveti dreptul sa ne notificati in scris (office@pentrurestaurante.ro) ca renuntati la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

Returnarea produselor se poate face in urmatoarele conditii:

1. produsele sa fie returnate in termenul de 10 zile de la primirea coletului

2. produsele trebuie sa se afle in ambalajul original si nedeteriorate (nu zgariate, scrise, lipite);

3. produsele sunt returnate pe cheltuiala clientului folosind acelasi serviciu de curierat cu care s-a facut expedierea;

4. contravaloarea produselor va fi returnata de catre S.C. BIMOPI GROUP SRL in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.

GARANTIA COMERCIALA:

Garantia comerciala este potrivit certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs,si constituie intervalul de timp in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului. In situatia in care durata de nefunctionare provocata de deficiente, depaseste 10% din termenul de garantie, vanzatorul va inlocui produsul sau va returna contravaloarea acestuia, in functie de optiunea consumatorului.

GARANTIA DE CONFORMITATE:

Toate produsele beneficiaza, prin lege de garantia de conformitate, care ilustreaza intervalul de timp legal de 24 de luni, in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se raporteaza la caracteristicile produsului oferit consumatorului prin publicitate aferent facuta de vanzator/producator. Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vanzare trebuie sa fie insotite de manuale de instructiuni in limba romana, declaratii de conformitate, fise tehnice, etichete energetice.

* In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Reparatia se va executa intr-un timp rezonabil de timp maxim 20 zile lucratoare.

OBLIGATIILE UTILIZATORILOR:

a) Site-ul www.pentrurestaurante.ro este proprietatea S.C. BIMOPI GROUP S.R.L. Nici un material de pe acest site nu poate fi reprodus partial, integral sau modificat fara permisiunea S.C. BIMOPI GROUP S.R.L. Utilizatorii se obliga sa nu copieze texte sau portiuni de texte sau grafica pentru folosirea in scopuri comerciale;

b) Este strict interzis sa folositi sau sa contactati acest site in scopul distrugerii sau alterarii lui, a continutului sau securitatii acestuia sau pentru a discredita sau hartui S.C. BIMOPI GROUP S.R.L. si/sau clientii sai, produsele si serviciile oferite pe acest site. Nici un mail nesolicitat nu poate fi trimis catre acest site sau prin acest site.

PREZENTAREA OFERTEI

Imaginile produselor afisate pe site-ul pentrurestaurante.ro sunt cu titlu de prezentare. Intre imaginea prezentata si produsul pe care-l primiti, in cazul in care faceti o comanda, pot aparea diferente. Desi echipa pentrurestaurante.ro depune toate eforturile pentru ca descrierile produselor sa fie fara erori, se poate intampla, la un moment dat, sa existe anumite greseli de redactare sau de alta natura. Astfel, ar putea exista diferente intre descrierea produselor din oferta de pe pentrurestaurante.ro si specificatiile tehnice sau instructiunile de utilizare pe care le primiti o data cu produsul.

Acest lucru nu inseamna ca vrem sa va inducem in eroare cu prezentarea ofertei. Tocmai de aceea, daca considerati ca ati fost prejudiciat de alegerea facuta, pe aceste considerente, va oferim posibilitatea sa returnati produsul in ambalajul original, nedeteriorat, insotit de factura, pe cheltuiala noastra, urmand ca noi sa va returnam banii in cel mai scurt timp posibil. Pentru a urma aceasta procedura, trebuie, in prealabil, sa ne contactati utilizand una dintre modalitatile puse la dispozitie in pagina de contact de pe site-ul pentrurestaurante.ro.

ABSOLVIREA DE RASPUNDERE:

Continutul, serviciile si materialele din acest site sunt furnizate pe principiul “asa cum sunt” sau “asa cum sunt disponibile”. S.C. BIMOPI GROUP S.R.L. se absolva de orice rsapundere, exprimata direct sau indirect, dar nu limitat la orice garantie privind informatiile, datele, procesarea datelor, acuratetea informatiilor. S.C BIMOPI GROUP S.R.L nu acorda nici o garantie ca serviciile oferite vor fi conforme cu dorintele dumneavoastra, neintrerupte, la timp si fara erori, sau ca erorile vor fi corectate la timp. Societatea S.C BIMOPI GROUP S.R.L nu poate fi raspunzatoare pentru orice daune directe, indirecte, speciale sau tangentiale, rezultand din folosirea sau incapacitatea de folosire a serviciilor si continutului aflat pe site-ul www.pentrurestaurante.ro.

CONFIDENTIALITATE:

S.C. BIMOPI GROUP S.R.L. se angajeaza sa respecte confidentialitatea datelor utilizatorilor site-ului www.einsecticide.ro. Efectuarea unei comenzi pe acest site presupune furnizarea unor informatii personale, cum ar fi nume, prenume, adresa de email etc. Prioritatea noastra principala este de a face orice efort posibil ca datele trimise de utilizatori si stocate de catre noi sa ramana confidentiale si sa fie folosite numai in scopurile pentru care au fost incredintate. S.C. BIMOPI GROUP S.R.L. nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza adresa Dvs. de e-mail unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera sau nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit. S.C. BIMOPI GROUP S.R.L. poate, din proprie initiativa sau la cererea Dvs., sa completeze, corecteze sau sa stearga orice date cu caracter personal care sunt incomplete, incorecte, depasite sau atunci cand nu mai doriti sa figurati in baza noastra de date.

Pagina de ajutor

DEPARTAMENTUL DE GARANTII SI RECLAMATII S.C. BIMOPI GROUP S.R.L

Acest departament ofera informatii despre cum se procedeaza in cazul unei reclamatii a unui produs sau set de produse de la firma noastra.

I. CONDITII NECESARE

Responsabilitatile cumparatorului:

Cumparatorul are obligatia imediat dupa primirea produsului sa il controleze si fara amanari sa ne informeze despre defectele identificate. In caz contrar, orice reclamatie nu este valabila. Ne puteti contacta telefonic intre orele 08.00 – 18.00 (Lu – Vi) recomandam sa rezolvati orice reclamatie pe perioada garantiei. Inainte de prima utilizare, cumparatorul are obligatia sa citeasca conditiile de utilizare si dupa aceste informatii se va ghida. Garantia nu este valabila pentru obisnuitele uzuri ale produsului (sau componentele lor) rezultate din utilizare. Viabilitatea mai scurta a produselor nu este motiv de suparare sau reclamatie. Rezolvarea reclamatiilor incepe din momentul in care clientul a depus toate documentele si produsul pentru reclamatie complete (pana cand nu a fost hotarat altfel) si sa dovedeasca ca produsul este cumparat de la societate (cel mai bine cu bonul de casa sau factura). Produsul reclamat trebuie sa fie curatat de orice murdarie si inofensiv igienic. Societatea are dreptul sa refuze produsele de la reclamatii pana cand clientul nu va indeplinii conditiile de mai sus. Produsul reclamat trebuie sa fie trimis impreuna cu certificatul de garantie si foaia de reclamatii (care se completeaza), unde clientul este obligat sa prezinte impreuna cu semnatura pentru interventie.

Datoria vanzatorului:

Reclamatia va fi rezolvata nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice de la depunerea reclamatiei, pana cand partile nu hotarasc altfel.

II. COMPLETAREA RECLAMATIILOR SI TERMENUL DE GARANTIE

Prevederi obligatorii:

Acest departament de reclamatii a fost creat in acord cu drepturile cetateanului, unde reclamatia se valorifica pe perioada de garantie a produselor. La fiecare produs se prezinta un act de preluare, care poate sa serveasca ca garantie, pana cand aceasta nu este atasata impreuna cu aprobarea de la noi a produsului sau producatorului.

Acordul despre aceste conditii este avizat prin semnatura clientului la preluarea produsului. Daca nu preia produsul personal, atunci preluarea se face din momentul in care se preda de la expeditor.

Obligatii necesare:

1) Perioada garantiei este de 24 luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice si incepe sa fie valabila din ziua expunerii actelor de vanzare. Garantia se prelungeste pe termenul in care produsul a fost la reparat. In cazul schimbarii produsului, garantia va fi pe baza noilor acte. O eventuala alta reclamatie se va completa pe baza noilor acte.

2) Daca clientul cumpara de la societate un produs, care la vanzare este notat ca fiind folosit sau la care este precizata situatia actuala, ca ar avea un defect sau defecte, societatea nu raspunde de defectele acestor produse, clientul care preia un astfel de produs, trebuie sa fie atentionat ca acest produs are aceste defecte. La produsele de vanzare cu pret micsorat garantia nu este valabila pentru defecte drept pentru care pretul a fost micsorat. La produsele folosite, societatea noastra poate sa micsoreze perioada de garantie, nu mai mult de 6 luni; aceasta perioada este indicata de societatea noastra .

3) Clientul completeaza garantia trimisa la centrul de reclamatii. Daca garantia a fost emisa de un magazin, atunci produsele vor fi preluate de acel magazin pentru reparatii si retrimise.

4) Clientul preda produsul ambalat (ca sa fie protejat de eventuale socuri), iar produsele pentru reclamatii trimise la service, la adresa: Str. Scolilor nr 94, Braila, pana in momentul in care este hotarat altfel, prin intermediul curierului rapid sau alte firme de acest gen sau cazul in care clientul poate sa ajunga la unul din magazinele noastre, care se afla in localitatea sa.

5) De indata ce reclamatia a fost solutionata, centrul service trimite produsul cumparatorului prin intermediul serviciilor de curierat al societatii, sa prin trimitere (prin hotarare) la unul din magazinele pentru ridicarea produselor din acel magazin. De exemplu o reclamatie solutionata se trimite direct in magazinul in care sa predat. In cazul in care un produs care a fost trimis nu a fost preluat, se retrimite inapoi la sediu iar daca clientul solicita produsul acesta va fi responsabil pentru plata taxei de livrare. Pentru situatiile in care cumparatorul nu se poate prezenta la centrul service, cheltuielile legate de transport pana/ de la service-ul autorizat, pentru reparare sau inlocuire, nu intra in obligatiile vanzatorului sau importatorului.

6) Dreptul de acordare a garantiilor expira in urmatoarele situatii :

*deteriorarea bunului in timpul transportului, acest prejudici trebuie cerut de la firma de transport

*reparatii neautorizate a produsului.

*instalare incorecta, sau utilizarea contrar instructiunilor de utilizare sau de instalare.

folosirea produsului in conditii care nu indeplinesc cerintele minime din instructiunile de utilizare

*avariarea produselor industriale

*distrugerea produsului prin supraincalzire sau suprafolosire, care sunt indicate in instructiunile de folosire dupa caz , daca e necesar asemenea specificatii.

*avarierea produselor prin alimentare la retele care nu corespund normelor.

*incarcarea bateriilor (la produsele de acest gen) este necesar sa fie folosite in modul in care a fost indicat acest lucru in instructiunile de folosire.

Pentru informatii despre rezolvarea reclamatiei in termen util si/sau starea actuala a situatiei, puteti cere o consultatie la centrul de livrari la telefon – 0769 264 044

7) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a inlocui anumite piese din produsele defecte cu o piesa din parametrii asemanatori.

III. RECLAMTII A DEFECTELOR TRIMISE

Acordati mare atentie la preluarea produselor in stadiul de pachet! Cumparatorii au dreptul sa analizeze pachetul iar daca acesta prezinta deteriorari, ruperi ale benzi cereti raspunderea transportatorului pentru aceasta si aveti obligatia sa ne informati si pe noi. Raspunzator pentru defectele produselor este firma de transport, la orice gen de produse care sunt asigurate. Pe baza listei se va face o evaluare a defectiiunilor produse si se vor efectua reparatii sau se va inlocui cu un produs nou. Reclamatii de defecte mecanice ale produselor, care nu au fost probabil primite, nu se pot valorica daca au fost descoperite ulterior.

Pin It on Pinterest

Shares
Share This